Muzeum udostępnia atrakcyjne wnętrza muzealne dla potrzeb organizacji konferencji, spotkań i uroczystości. Wśród oferowanych sal największą popularnością cieszą się dwie Sale Witrażowe, w których znajdują się dużych rozmiarów witraże o tematyce świeckiej, nawiązujące do historii Zielonej Góry i jej winiarskich tradycji.

Duża Sala Witrażowa (na ok. 90 miejsc) przeznaczona jest głównie na organizację konferencji, szkoleń czy koncertów. Możliwe jest dowolne rozstawienie krzeseł, zgodnie z oczekiwaniami organizatora. W sali znajduje się fortepian.

Mała Sala Witrażowa ze stałą ekspozycją zegarów, znakomicie nadaje się na bankiet dla około 50 osób. Ponadto posiadamy wydzielony aneks na 8-10 miejsc, nawiązujący swym wystrojem do dawnych zielonogórskich winiarenek.

Muzeum Wina to jedyna w polskim muzealnictwie stała ekspozycja prezentująca bogate, wielowiekowe tradycje winiarskie Zielonej Góry. Wnętrza utrzymane w konwencji starej piwnicy winiarskiej, poza funkcjami wystawienniczymi, doskonale przystosowane są do organizacji kameralnych spotkań. W największej sali, wyposażonej w stoliki i krzesła dla 100 osób, znajduje się niewielki podest estradowy, na którym mogą koncertować zespoły muzyczne. Sala znakomicie nadaje się na organizację spotkań konferencyjnych, warsztatów branżowych (wykłady, szkolenia, kursy), czy kameralnych koncertów. Sale wyposażone są w niezbędny sprzęt audiowizualny. Muzeum prowadzi współpracę z muzykami, ludźmi kultury, którzy mogą pomóc w organizacji spotkania i pomogą współtworzyć klimat imprezy. Współpracujemy również z firmami gastronomicznymi, które gwarantują profesjonalną obsługę cateringową. Zamówienie sali wymaga złożenia pisemnego zamówienia.

Kontakt: Dział Administracyjno – Gospodarczy, tel. (68) 327-23-45 w. 20, e-mail: administracyjny@mzl.zgora.pl.

Cennik wynajmu sal