Oferta komercyjna

Muzeum udostępnia atrakcyjne wnętrza muzealne dla potrzeb organizacji konferencji, spotkań i uroczystości. Wśród oferowanych sal największą popularnością cieszą się dwie Sale Witrażowe, w których znajdują się dużych rozmiarów witraże o tematyce świeckiej, nawiązujące do historii Zielonej Góry i jej winiarskich tradycji.

Po rozbudowie w 2020 roku, oferta Muzeum poszerzona została o dużą salę konferencyjno-widowiskową, przeznaczoną na spotkania, prelekcje, pokazy, kameralne festiwale, średniej wielkości widowiska muzyczne i teatralne itp. Jest ona usytuowana obok dużego holu, którego prawdziwą ozdobą jest renesansowy portal oraz dzieła sztuki współczesnej. W holu mogą być serwowane drobne przekąski czy prowadzona sprzedaż lub rozdawnictwo materiałów towarzyszących wydarzeniom.

Sala konferencyjno-widowiskowa (około 200 miejsc) jest wyposażona w profesjonalny sprzęt nagłaśniający i oświetleniowy. Jej atutem jest fortepian klasy mistrzowskiej Yamaha S6, spełniający wymagania artystów światowej rangi.

Duża Sala Witrażowa (na ok. 100 miejsc) przeznaczona jest głównie na organizację konferencji, szkoleń czy koncertów. Możliwe jest dowolne rozstawienie krzeseł, zgodnie z oczekiwaniami organizatora. W sali znajduje się fortepian.

Mała Sala Witrażowa ze stałą ekspozycją zegarów, znakomicie nadaje się na bankiet dla około 40 osób. Ponadto posiadamy wydzielony aneks na 8-10 miejsc, nawiązujący swym wystrojem do dawnych zielonogórskich winiarenek.

W celu rezerwacji sali prosimy zapoznać się z poniższymi dokumentami i postępować zgodnie z wytycznymi. Rezerwacja sali wymaga złożenia zamówienia poprzez formularz

Osoba odpowiedzialna za wynajem sal:

Grażyna Pastuszczak, tel. (68) 327-23-45, e-mail: muzeum@mzl.zgora.pl