Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny....
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW ZAMKNIĘTA!
Data wydarzenia: 28 października 2024, w godzinach 10:30-14:00
Miejsce: Sala konferencyjna im. dr. Jana Muszyńskiego w Muzeum Ziemi Lubuskiej, aleja Niepodległości 15, Zielona Góra.
Media społecznościowe pełnią kluczową rolę w promowaniu kultury i sztuki, umożliwiając artystom i organizatorom wydarzeń dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Dzięki nim możliwe jest budowanie społeczności, angażowanie obserwatorów oraz efektywne komunikowanie się z publicznością w czasie rzeczywistym. Nasza konferencja ma na celu odkrycie potencjału mediów społecznościowych w kontekście promocji kultury i sztuki, a także adaptację do aktualnych trendów. Dodatkowo stawia sobie za zadanie integrację środowiska osób pracujących w kulturze i nauce wokół wspólnego tematu, jakim jest skuteczne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych.
Zachęcamy do udziału studentów, osoby pracujące w kulturze i sztuce, a także wszystkich zainteresowanych tematyką mediów społecznościowych i ich rolą w promocji kultury i sztuki. Konferencja będzie doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy, wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów zawodowych. To wydarzenie, które połączy naukowe refleksje z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi wykorzystania mediów społecznościowych w dziedzinie kultury i sztuki.
10:30-10:45 Powitanie gości przez Leszka Kanię, Dyrektora Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
10:45-11:15 Wykład inauguracyjny prof. dr hab. Szymona Ossowskiego z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
11:15-11:40 Anna Kowalów, rzeczniczka prasowa Muzeum Narodowego we Wrocławiu. „Rola mediów społecznościowych w promocji muzeum”
11:40-12:05 Gabriela Trepanowska, historyczka sztuki, założycielka profilu na Instagramie „Dziewczyna z Obrazem”. „Dialog – most do dobrej współpracy”
12:05-12:35 Przerwa na poczęstunek
12:35-13:00 dr Paweł Napierała, Muzeum Narodowe w Poznaniu. „Sztuka i Publiczność. Jak przyciągnąć widownię. Promocja wystawy „Idę w świat i trwam. Obrazy Jacka Malczewskiego ze zbiorów Lwowskiej Narodowej Galerii Sztuki im. Borysa Woźnickiego”
13:00-13:25 dr Marek Zadłużny, założyciel kolektywu tanecznego Physical ArtHouse, MCKiE w Zielonej Górze. „Budowanie wizerunku w mediach społecznościowych jako darmowe narzędzie marketingowe – analiza przypadku działalności kolektywu tanecznego Physical ArtHouse”
13:25-13:45 Dyskusja
Rejestracja dla słuchaczy dostępna jest za pośrednictwem e-maila: muzeum.mzl@gmail.com. W tytule wiadomości prosimy napisać: KONFERENCJA W MUZEUM. Termin zgłoszeń upływa 20 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Kliknij tutaj i przeczytaj biogramy prelegentów.
Z powodu problemów technicznych, niestety nie będziemy mogli przeprowadzić transmisji LIVE z wydarzenia. Dla osób, które nie będą mogły uczestniczyć osobiście, przygotujemy jednak nagranie, które zostanie udostępnione na stronie MZL oraz naszym kanale YouTube. O dostępności nagrania poinformujemy i udostępnimy odpowiedni link. Już teraz zapraszamy do jego obejrzenia lub odsłuchania – może to być świetne towarzystwo podczas kwerendy, malowania, czy nawet gotowania!